SaLaM...!!

hye..br je start wat blog ni...tetibe je teringin nk wat..
tgk mcm bez je..jom la jdik followers sy..leh la kite share2 cte pape...
sy mmg suke sgt denga cte org..denga mslh org..
xkisah la mslh yg melibatkn ape skali pn..byk lg yg sy kne blaja ttg blog ni sbnrnyer...kpd sesape yg da lme dlm dunia blog ni,bantu2 la sy yer..hehe...

30 January 2011


Sahabat..
Ape yg da b'laku pd kite??
npe kite seperti b'musuhan sekarang??
npe kaw spt cube m'jauhkn diri dr aku??
d mne silapnyer??
adekah aku punca nye??
jika benar,terangkn la kat aku...
ape silap aku??ape salah aku supaye aku dpt p'baiki nye..
Dulu...kaw kate kite 'teman tapi mesra'..
aku plak kate,aku sentiase memahami kaw..
tp sekarang,npe begini jdik nye??
Puas aku b'tanye kn punca nye..
tp kaw kate kn punce nye ade pd aku...
aku x phm..aku keliru...
npe x kaw b'terus terang je??
Sungguh aku x sanggup kehilangan mu..
Kaw sentiase menemani hari2 aku...
tp..ble kaw m'jauhkn diri begini..
aku rse mcm kehilangan yg sgt besar...
mengerti la wahai sahabat ku...
aku sgt menyanyangimu dan menyanyangi p'sahabatan kite..
kaw x rse ke mcm yg aku rse sekarang??
rase rndu kepada sorg sahabat..
Aku taw..mmg ssh utk kaw memaapkn aku...
tp..itulah p'mintaan ku...
Maapkn la segala kesilapan ku...
aku amat perlukan kaw dlm idup aku...
kaw satu2 nye teman yg paling rapat dgn ku..
jika kaw t'baca,t'bukak atau t'selak nukilan ini..
ingatla..aku sentiase m'anggap kaw sahabat yg t'baek 
dalam dunia ini....
walaupn kaw da x sudi nk m'jdik kwn aku kelak..
aku tetap akn m'anggap kaw sahabat aku..
Dunia dan Akhirat...

Salam syg dari sahabatmu...
Wirdahanie Risza Binti Waris..

No comments:

Post a Comment